ساخت گیربکس واحد قلع اندود کارخانه فولاد مبارکه توسط سامان گیربکس

ساخت گیربکس غلتک واحد قلع اندود فولاد مبارکه

شرح پروژه: ساخت سه عدد گیربکس غلتک واحد قلع اندود – فولاد مبارکه

مجری پروژه: سامان گیربکس

این پروژه شامل ساخت کامل سه دستگاه گیربکس غلتک برای واحد قلع اندود شرکت فولاد مبارکه بوده است. صفر تا صد ساخت  اجزا گیربکس‌، همانند شافت و چرخدنده ها   توسط تیم ماهر سامان گیربکس برنامه ریزی و مهندسی شده اند .

مراحل انجام پروژه:

  1. ریخته گری پوسته: پوسته گیربکس ریخته گری شده و پس از انجام تست ها و مراحل لازم برای مونتاژ قطعات داخلی آماده گردید.
  2. ساخت قطعات داخلی: تمامی قطعات داخلی گیربکس شامل چرخدنده‌ها، شفت‌ها و سایر اجزا به طور دقیق ماشینکاری و ساخته شدند.لازم به ذکر است سامان گیربکس در ساخت چرخدنده های خاص سابقه درخشانی دارد.
  3. مونتاژ: در نهایت پس از اتمام ساخت پوسته و قطعات داخلی، کلیه اجزا با دقت مونتاژ گردیدند.

ویژگی‌های برجسته پروژه:

  • کیفیت بالا: در ساخت این گیربکس‌ها با درنظر گرفتن استاندارد های جهانی از بهترین متریال استفاده و به طور پیشرفته تولید شدند که منجر به افزایش کیفیت و طول عمر گیربکس گردیده است.
  • دقت بالا: کلیه قطعات گیربکس‌ها توسط تیم سازنده گیربکس سامان با دقت بالا ماشینکاری، کنترل و مونتاژ شدند که درعملکرد نهایی نتیجه فوق العاده ای را به دنبال داشت.
  • مقاومت بالا: در ساخت گیربکس‌های غلتک واحد قلع اندود – فولاد مبارکه توجه به مقاومت بالا بسیار مورد اهمیت بود چراکه این گیربکس ها برای تحمل شرایط سخت و کار در محیط‌های صنعتی طراحی و ساخته شده‌اند.

 

مشخصات فنی گیربکس:

Type: A3

Power:2.2 kw

Input Speed: 2200 rpm

Ratio: 10.5

S.F: 1.95

نتایج پروژه:

با تلاش و پشتکار متخصصان سامان گیربکس، سه گیربکس غلتک با کیفیت و مطابق با نیازهای فولاد مبارکه ساخته و به این شرکت تحویل داده شد. این گیربکس ها هم‌اکنون در خط قلع اندود فولاد مبارکه استفاده می شوند و رضایت کامل کارفرما را جلب کرده‌اند.

 

مهارت‌ها و دانش‌های به‌کار رفته در پروژه:

  • طراحی مهندسی
  • ریخته گری پوسته
  • ماشینکاری
  • مونتاژ
  • تستساخت گیربکس واحد قلع اندود کارخانه فولاد مبارکه توسط سامان گیربکس

کاربرد:

گیربکس غلتک واحد قلع اندود – فولاد مبارکه در خطوط قلع اندود ورق‌های فولادی کاربرد دارد. این گیربکس برای انتقال قدرت و گشتاور از موتور به غلتک‌ها در فرآیند قلع اندود استفاده می‌شود. قلع اندود کردن ورق‌های فولادی به منظور جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی آنها انجام می‌شود.

با افتخار اعلام می‌کنیم که سامان گیربکس، آماده است تا با طراحی و ساخت انواع گیربکس‌های صنعتی، یاری گر صنایع مختلف در نبرد با چالش‌ها باشد.

مراحل ساخت گیربکس خاص غلتک واحد قلع اندود فولاد مبارکه توسط سامان گیربکسمراحل ساخت گیربکس خاص غلتک واحد قلع اندود فولاد مبارکه توسط سامان گیربکس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *